mandag den 8. oktober 2012

Tja, det skulle jo komme. Har taget 0,3 kg på i sidste uge.
Men efter de 3,5 kg fra forrige uge, som jo nok var pga. et vædskeunderskud, var reaktionen forventet, og heldigvis mindre end frygtet.
Min træning forløber fint, er startet på vægttræning, så min uge nu består af 3 dage med løb og 2-3 dage med crosstrainer og vægttræning. Kan godt mærke at der er muskler der ikke har været rørt i lang tid.

Jeg var blandt de heldige der fik biletter til http://www.lillebaelthalvmarathon.dk før serveren gik i sort og panikken bredte sig. Jeg har nu 7 måneder til at blive klar. Dette løb bliver klart det ½ marathon hvor jeg har haft længst tid til forberedelse, de andre gange er min meget begrænset træning blevet startet tidligst 2 måneder før løbene, med deraf følgende meget hårde løb. Så glæder mig meget til at skulle løbe med forhåbentligt overskud og en tid under 2 timer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar