mandag den 15. oktober 2012

3 måneders krise.

Status uge 41: vægt 124,2, vægttab 0,0 kg. Samlet 19,1 kg på 13 uger. 

Æv æv æv, bedst som jeg troede der var styr på kost og motivation tja, så har krisen alligevel sneget sig ind på mig.
Der er nu gået 2 uger uden vægttab og jeg er ved at tabe fokus på min madplan. Har ferie i denne uge og har bedt familien om støtte,skub og opbakning, så jeg håber meget jeg kommer gennem denne, forhåbentlige korte, nedtur.
 Træningen kører fint, både med løb og vægttræning i centret, det er udelukkende min mad der skal strammes op på.
Jeg glæder mig til en uge hvor jeg kan løbe med mine bonusbørn nu hvor vi alle 3 har ferie. Den lange tur er nu oppe på 9km, som løbes uden pause. Ugen samlede km er 20 og stiger stille og roligt. Jeg er meget opmærksom på ikke at øge for hurtigt med deraf følgende fare for skader.
  Håber meget jeg kan vende tilbage om en uge og prale af min nyfundne gejst og et STORT vægttab :-D

Ps. Mærkeligt hvordan jeg forsøger at forsvare mig selv frem for at indrømme jeg er gået i stå. Mens jeg skrev ovenstående spurgte min kone om ikke jeg var gået lidt i stå. Straks var jeg klar med diverse (bort)forklaringer, indså dog hurtigt det ikke var den rigtige vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar