tirsdag den 13. november 2012

Træning,træning,træning

Status uge 45: 119 kg

Så er det vist tiden at få skrevet lidt igen.
Jeg har de sidste 2 uger taget 0,7 kg på. Dette ville nok tidligere havde sat mit humør på minus, men jeg kan tydeligt mærke på mit tøj at jeg bestemt ikke er blevet større. Disse svingninger i vægten skyldes primært at jeg er startet på tung vægttræning, med deraf øget muskelmasse, eller ihvertfald ophobning af vædske, så jeg samlet bliver tungere.
Ifølge en impedans-vægt består min krop af 86 kg muskler, hvis dette skulle være rigtigt er min plan om at komme under 100 jo nærmest umulig. Men disse målinger er forbundet med en hvis usikkerhed, så målet er, indtil videre, 93 kg.
Træningen kører planmæssigt, har for første gang været over 20 km løb på en uge. Den lange tur på 13,4 km var super hård, men havde også løbet 6 km dagen før, hvilket nok ikke var smart. Udover løb er jeg i Fitnessworld 2-3 gange pr uge, hvor der 2 gange pr uge køres et fullbody styrkeprogram, med få men effektive øvelser. Den ekstra dag er forbeholdt cardio-træning.

Uge 46 bliver min personlige hellweek, med dobbelt op på træningen, for at booste både forbrændingen og humøret. Det føles superfedt at brænde sig helt ud, for så at opleve at man alligevel er klar dagen efter igen. Så håber at kunne prale af et super vægttabt næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar