tirsdag den 20. november 2012

Hell week part II

Status: Endnu en uge uden vægttab

  Træningen i min første hell week blev ikke helt optimal og sammen med julefrokost endte ugen på et nul. Dette er dog helt ok som ugen er forløbet. Jeg giver den max gas med endnu en hell week.
  Jeg er for afvekslingens skyld begyndt på ro-maskinen, vea gået lidt død på crosstraineren. Det kan tydligt mærkes at der er forsvundet meget på maven, sidst jeg prøvede romaskinen gav det bare ubehag i maven af alle de sammenbøjninger. Det blev også til en omgang spinning, for første gang i 9 måneder. Sidste gang overlevede jeg kun 20 min. og kunne næsten ikke gå i en hel uge. Denne gang fik den gas i en time, og ingen ømhed de efterfølgende dage, det bliver helt klart prioriteret højere i løbet af vinteren. Tror snart jeg kan deltage på "pensionist" holdet sammen med mine forældre uden at virke alt for slatten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar