mandag den 4. februar 2013

Julen vare lige til påske

Status: 117,4 kg

  Håber dog ikke at overskriften kommer til at passe, for jeg har været gået noget istå i julen og har kæmpet lidt med at komme igang igen.
  Træningen har været noget begrænset, dels pga. sygdom og dels dovenskab/manglende motivation, så der røg 3 kg på i julen. Disse er dog væk nu og viljen og lysten til at løbe er så småt ved at komme igen. Der er også kun 3 måneder til Lillebælt ½ marathon, så det er høje tid at få nogle lange ture på programmet.
  Kosten har også haltet en del efter julens ædegilder, men fokus er nu igen på at holde kostplanen fra Vægtkonsulenterne, godt hjulpet af min kære papdatter som er over mig som en høg hver gang jeg er ved at falde i :-D
  Jeg håber jeg i næste uge kan prale med et fint vægttab, og mindst én lang tur i løbeskoene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar